Умови гарантійного обслуговування

Покупець, який придбав товар у магазині Megatyaga, може бути впевнений у тому, що він отримає якісну та безпечну продукцію. При цьому гарантія поширюється на всі випадки поломки та неполадок, що сталися з вини виробника. На витратні матеріали гарантія не поширюється.

Внаслідок того, що даний товар знято з гарантійного обслуговування в наступному випадку.

- На товарі було виявлено сліди стороннього втручання чи спроби самостійного ремонту.

- У конструкції кальяну було виявлено сліди несанкціонованих змін.

У разі виявлення недоліків, які були допущені з вини продавця, магазин "Megatyaga" зобов'язаний:

- Усунути недолік, у разі неможливості усунення дефекту – зробити заміну.

Гарантія не поширюється на такі несправності:

- Пошкодження, спричинені механічними пошкодженнями.

- шкода, заподіяна неправильним використанням кальяну.

- різні пошкодження, які були отримані в результаті використання нестандартних витратних матеріалів та комплектуючих.

- Збитки, заподіяні клієнтом.

- окиснення, накипь і т.д.

Обов'язки продавців, покупців

Продавець зобов'язується:

- Протягом 14 днів з дня продажу здійснити обмін або повернення грошей за товар неналежної якості, який не використовувався та не має пошкоджень в упаковці. (Закон України щодо захисту прав споживачів)

Покупець зобов'язується:

- При отриманні перевірити якість товару на наявність зовнішніх дефектів (сколів, подряпин, потертостей тощо), так як багато кальянів вироблено вручну, наявність дрібних дефектів допустимо і після оплати претензії щодо зовнішніх дефектів не приймаються.

Покупець має право:

- Протягом 14 днів з дня продажу здійснити обмін або повернення грошей за товар неналежної якості, який не використовувався та не має пошкоджень в упаковці. (Закон України щодо захисту прав споживачів)

0
0